Vodafone Szolgáltató Központ Zrt.

Vodafone Szolgáltató Központ Zrt.

A Vodafone Group 2007-ben indította el nemzetközi szolgáltató központi kezdeményezését és Budapesten nyitotta meg a Vodafone Shared Services első irodáját. Azóta már Magyarországon kívül Egyiptomban, Indiában és Romániában is működtet központokat, amelyek segítik az ügyfelek kiszolgálását.

Budapesten már 1800 kolléga gondoskodik a Vodafone csoport hazai és külföldi tagjainak gördülékeny működéséről. A kollégák 32 különböző nemzetiséget képviselnek, és 11 nyelven látják el feladataikat. Sok más mellett ennek is köszönhető, hogy a sokszínűség és egyenlőség kultúránk szerves része és munkavégzésünk egyik alapja.

A Vodafone a világ minden pontján élen jár az esélyegyenlőségi alapelvek meghonosításában. Folyamatosan dolgozunk azon, hogy ezek minél inkább részei legyenek céges kultúránknak. 2016-ban elsőkét alapítottuk meg a Vodafone Sokszínűség Közösségét, amelyhez bárki, bármilyen érdeklődési kör mentén csatlakozhat, vagy alakíthat saját közösséget. Önállóan szerveződő munkacsoportjaink közül a legnépszerűbbek: Vallás és Pszichológia Közösség, LGBTQI, Női Közösség, Keresztény Közösség és Meditációs Közösség.

Nagy figyelmet fordítunk a megváltozott munkaképességűek támogatására is. 2017. elején elindítottuk érzékenyítő tréningünket, amelynek programját egyik kerekes székben élő kollégánk útmutatása mentén alakítottuk ki. A Mozgássérült Tréning valódi tapasztalatokon keresztül segít jobban megérteni csapatvezetőinknek és toborzó kollégáinknak a korlátozott fizikai lehetőségekkel történő együttélést.

Befogadó kultúrát építünk, amely tiszteli az értékeket és ünnepli kollégáink sokszínűségét. Egyetlen dolgot nem tudunk elfogadni, az pedig a hátrányos megkülönböztetés bármely formája.