Telenor

Telenor Magyarország Zrt.

A Telenor 1994-es magyarországi piacra lépése[1] óta meghatározó szereplő a mobilhang és szélessávú szolgáltatások területén. Kb. 3,5 millió ügyfelünk minél jobb kiszolgálása érdekében folyamatosan fejlesztjük infrastruktúránkat és szolgáltatásainkat is, miközben törekszünk arra, hogy minél jobban megfeleljünk a fenntarthatóság követelményeinek.

Hisszük, hogy a mobilkommunikáció egyszerre lehet a gazdaság katalizátora és a társadalmi fejlődés fontos összetevője, célunk ezért, hogy termékeinken és szolgáltatásainkon keresztül megkönnyítsük ügyfeleink számára a kapcsolattartást, és egyben hozzájáruljunk a fenntartható fejlődéshez is.

Vállalati működésünk során kiemelten figyelünk a munkavállalók esélyegyenlőségének megteremtésére:

  • Szervezeten belül munkacsoportot hoztunk létre a nemi esélyegyenlőség témájának folyamatos fejlesztése érdekében, ahol többek között a női tehetséggondozás, a GYES-ről, GYED-ről visszatérő kismamák vállalati életbe történő könnyebb visszailleszkedése, illetve a női vezetők arányának növelése vannak fókuszban.
  • Folyamatosan dolgozunk azon, hogy megváltozott munkaképességű munkavállalók számára is megfelelő munkakörnyezetet alakítsunk ki.
  • A részmunkaidős foglalkoztatás, otthon történő, illetve rugalmas munkavégzés támogatásával kisgyermekes és családos munkavállalóink számára (is) igyekszünk megkönnyíteni a munka és a magánélet összeegyeztetését
  • Részt veszünk a HBLF Romaster programjában, melynek keretében két tehetséges roma diákot támogatunk.

A Telenor fenntarthatósági teljesítményéről és foglalkoztatási gyakorlatairól bővebben honlapunkon, illetve fenntarthatósági jelentéseinkben tájékozódhat.



[1] Akkor még Pannon GSM néven.